Delovni dan

Po jutru se dan pozna, pravi pregovor. Zasedli smo svoja stalna mesta v "skupščini", prebrali pravilnik, nato pa se razdelili po skupinah. Prvi delovni čas je bil namenjen študiju poročila vrhovnega predstojnika, drugi delovni čas smo v manjših skupinah (CIMEC) opravili prvi krog pogovorov in izdelali predloge za skupno zasedanje. Delo je intenzivno, učijo nas jasno formulirati predloge, tako da smo bili zvečer preseneljivo utrujeni. Seveda se odpirajo najrazličnejša vprašanja že v naši pokrajini, kaj šele bo, ko pridemo vsi skupaj!

Ob začetku zasedanja naše skupine sta se slučajno našla skupaj Stjepan Bolkovac in Štefan Turansky. Štefan pod vtisom prvega zasedanja: "Pripravljeni smo na rojstvo nečesa lepega!" Stjepan se prime za trebuh in pravi: "Toda teh devet mesecev noče in noče miniti!" Smeha torej ne manjka ...

S Špancem Miguelom Angelom sva po kosilu rekla kakšno salezijansko. On je namreč delegat za mladinsko pastoralo v Madridu in spoznal sem, da bi isto rekel Mako Košnik: Ob vsakem času moraš biti vsem na razpolago, če ne je vse narobe, drugače pa tako ali tako nič ne delaš ...

Očitno bomo imeli indijske večernice cel teden. Tudi danes smo se naučili odpev k moja duša: Kye zu dor, kye zu dor, htar vra phayar ye, kye zu dor (Vse je milost Boga Vsemogočnega). In ker sem rojen iz mesa, sem si spet predstavljal tisto plesalko s kadilom ... hm, tele indijske večernice niso zame. Prvi komentar z leve: "To so meje salezijanske dejavnosti!" In drugi komentar z desne: "Tega še Bog ne razume." Sprva sem se smejal, potem pa sem si priznal, da če razume slovensko, potem razume tudi zgornji stavek.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci