Zakaj je rimska volkulja pobegnila v Sieno?

Ker se naše misijonsko druženje počasi, a vztrajno bliža koncu, smo se tokrat spet podali stran od univerzitetnih predavalnic, v Sieno in Orvieto. Po nekajurni vožnji, med katero je dež dodobra opral avtobus, smo se izogibajoč luž in skrivajoč pod dežniki podali v prvo siensko cerkev sv. Dominika. Kot pravi divjaki s(m)o cerkev pobliskali in pretaknili do vsakega kotička, dokler ni varnostnik vklopil mikrofona in v lepi angleščini odločno opozoril na to, kar piše na vseh tablah, namreč da fotografiranje ni dovoljeno … Pot smo, tokrat že brez dežnikov, nadaljevali do rojstne hiše sv. Katarine, ki je dodobra zaznamovala Sieno in Cerkev v 14. stoletju. Tokrat je bilo obnašanje dostojnejše … Prispeli smo do stolnice, ki jo je obdajalo toplo sonce, a se nam je vseeno mudilo vanjo, saj ima človek kaj videti. Velikanska cerkev, sprva načrtovana kot prečna ladja še večje cerkve, pravzaprav največje v tedanjem krščanstvu, skriva mozaične in risarske umetnosti. Seveda nis(m)o spregledali napisa ...