Nogometna tekma

Marjan me je že nekaj dni vabil na nogometno tekmo na gradski stadion v Podgorici. Le kje je našel mene? Mar res izgledam kot nogometni navdušenec? A ker sem to vzel kot izziv, smo se z njegovim bratom odpeljali na tekmo med tukajšnjima večnima rivaloma podgoriško Budučnostjo in nikšičko Sutjesko.
Seveda sem se dal pred zasedbo sedeža na tribuni podgoriškega stadiona dobro podučiti o obnašanju in navijanju ... ker bi me kakšen napačen vzklik verjetno drago stal :)
Da preskočim natančen opis vseh 90 minut z odmorom, ki smo ga preživeli stoje ob sedežih, naj povzamem le nekaj zanimivosti.
Navijači so res norci. Na sosednji tribuni so že v prvi minuti zažgali, zaropotali in ob spremljavi bobnov zdržali vseh 90 miniut na nogah! Se ve, da so podržavali Budučnost. Čez slabe pol ure po začetku tekme so na nasprotno tribuno spustili skupinico navijačev Sutjeske. Čeprav jih je bilo le za dobro desetino prejšnjih, niso bili nič manj glasni.
To pa je bila tudi edina zabava skozi vso tekmo, saj razen ene priložnosti v 72. minuti, ko je žoga zadela vratnico, nogometaši obeh reprezentanc niso speljali nobene omembe vredne akcije. Verjetno je temu botroval dež, ki je grozil v prvem polčasu in se ulil v drugem ... zato je bilo tudi občinstvo temu primerno umirjeno. Le parkrat sem slišal komentarje na p ali j. Ne, niso mislili na PJ :) Zelo malo so kadili, prav nič pili ... pa saj ni bilo časa, ko je bila tekma tako napeta :)
Sunil z neta (Vijesti.me)
Le v zadnjih minutah, ko je eden od gostujočih igralcev obležal in so ga odnesli na nosilih, se je publika zbudila in mu kljub (kao) poškodbi namenila vse najslabše ...
A kljub temu je bilo zanimivo, saj sem bil prvič na tekmi takega kova :)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci