Don Boskove tretje misijonske sanje




Marisa Garramone, Aleluja! Slava! Zmaga!, akvarel na platnu

Don Bosko je te sanje sanjal v noči iz 31. januarja na 1. februar, v pripravi na misijonsko odpravo leta 1885. Bil je zaskrbljen, da ne bo mogel pospremiti svojih sinov, saj mu zdravje ni služilo in so mu zdravniki predpisali popolno mirovanje. Gospod ga je potolažil s sanjami, ki jih lahko opišemo kot čudovit letalski polet nad misijonskimi deželami. Na sliki so predstavljene misijonske cerkve, ki jih je don Bosko videl v sanjah: Punta Arenas, Viedma in Niterói … in ko je preletaval planjavo s tem čudnim prevoznim sredstvom, se je le-ta spremenila v veliko dvorano z dolgimi mizami, za katerimi so povabljeni prepevali hvalnice Gospodu: »Aleluja! Slava! Zmaga!«

»Zdelo se mi je, da spremljam misijonarje na njihovem potovanju. Na kratko smo govorili pred odhodom iz Oratorija. Obdajali so me ter me prosili nasvetov, jaz pa sem jim dejal: Ne z znanostjo, temveč s svetostjo, ne z bogastvom, temveč z gorečnostjo in usmiljenjem boste storili veliko dobrega in spodbujali Božjo slavo in odrešitev duš …«

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci