Plesi z menoj

Vcerajsnja sobota je bila ze bolj delavna. Skupina ADS je imela "plesne" vaje in prva je bila zraven Kristina, nato pa se ostali. Seveda ni ostalo le pri gledanju in fotografiranju. Danes ze pol Benguele ve, da Kristina plese ...

Tudi sam sem odkril, kaj imama s Kristino skupnega: ne marava rib. Z Lavro ne marava kac, z Ronijem pa imava skupno, hm, aja, sobo! In tako smo stirje prostovoljci nasli prve povezave, ce odvzamemo tisto, da smo na skupni enomesecni prostovoljski izkusnji sredi Afrike ...

Zvecer smo se podali k mladinski masi. Skozi labirinte barak in hisk nas je spretno vodila s. Maribel. Zopet sem lahko vonjal vso revscino predmestnih barakarskih naselij in okusal vso bogastvo pristnih nasmehov otrok in mladih, ki me ze poznajo. Ob koncu mase je Camilo prebral oznanila, nato pa nas kar pred polno cerkvijo mladih predstavil in povabil naprej. Ker mi je pomolil mikrofon pred usta, sem bil tako zmeden, da sploh ne vem, kaj sem jecljal. Verjetno so vsi ploskali zato, ker sem kar hitro koncal! Tudi po masi smo se vracali pes, obkoljeni s prijatelji iz centra: Nitom, Camilom in ostalimi.

Ker hocem izkorititi vsak trenutek angolskega zivljenja, sem se tudi danes podvizal in se s setrami ze pred sedmo odpravil k masi. Priznam, da ne zaradi poboznosti, temvec zaradi petja. Cela masa je potekala v umbundu jeziku, cerkev je bila nabito polna. To je bilo zame dovolj. Ni mi treba razumeti jezika, ne izgovarjati besed, a dusa je odplavala v visave. Ja, Bog je se med nami, verjetno tukaj v Angoli malo bolj kot doma ...

Po masi smo se s sestrami odpeljali na celodnevni izlet v Cubal. Res smo se v eno smer vozili vec kot 3 ure. Tudi tu se pozna, da se blizajo volitve: cesta je siroka, asfaltirana, manjka le se kaksen del. A spet se konca pred Cubalom, kjer domujejo Kitajci, dalje pa kot da je konec sveta. Pokrajina kot v filmu, Cubal razdejan od vojne, ljudje nasmejani in gostoljubni ...

Kosilo iz popotne torbe smo imeli kar pod drevesi pred cerkvijo, zapeljali smo se tudi do reke in se sprehodili ob njej po savanski travi.
Ker smo vsi sli z novim "vladnim" avtomobilom, smo se razdelili: sestre in jaz spredaj, Kristina, Lavra in Hieronim v prikolici zadaj. Cerado so kaj hitro sneli, saj je Maribel tako podila, da jo je skoraj odneslo. Nazaj grede pa sva se z Ronijem zamenjala. Tam zadaj je res pravi safari ...
Jutri pa se zacne pravo delo. Se mi zdi, da bo tudi to pravi safari ...

Komentarji

  1. Bog vas blagoslovi na tej dejavnosti.
    No, ja! Pa malo za "hec":
    Podvizajte se! Pa pazite, da vas ne izvolijo v novo vlado, če vas tako "obožujejo"!

    OdgovoriIzbriši
  2. POZDRAVLJEN SUHI,RONČI IN VSI OSTALI!

    Zelo smo veseli, da ste med ljudmi, kjer je Bog še bolj z vami. Vaše molitve bodo zato učinkovitejše. Tudi mi smo vas vključili v naš vsakodnevni molitveni spomin.
    Pri nas je bilo danes orkansko neurje. Še nismo videli, da bi se veter tako vrtinčil in se igral z dežnimi kapljami. Padla so mnoga drevesa (tudi naše edino, ki ga imamo),odkrivalo je strehe...
    Suhi, pazi nam na Rončija. Po sliki sodeč, se dekleta kar trgajo za njega...

    OdgovoriIzbriši
  3. Že Renato opozarja na orkansko nevihto.
    Moram te opozoriti, da je v Mačkinem kotu in Lenartu, orkanski veter in potem dež, naredil ogromno škode, po domovih gospodarskih poslopjih in ogromno škode tudi po gozdovih.
    Pri Remšakovih je odkrilo vse, razen kašče ali čebelnjaka, ki ima slamnato. Nemogoče je bilo pokrivati, prihod gasilcev in civilne zaščite je bil tako onemogočen zaradi podrtega drevja čez ceste.
    Saj dobro poznaš tisti konec, drevje v sadovnjakih je vse podrto. Grozno in žalostno.
    Hvala Bogu, da vi tam molite tudi za naše kraje, kjer živimo.
    Novoštifčan

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekaj sem bral na internetu o neurju v Slo. Tukaj tako lepo sonce sije, da bi lahko bilo pri nas tako poletje, ne pa tukaj, ko pravijo, da je zima ...
    Eni smo tega ze navajeni, drugi se hitro privajajo. Povezani v molitveni navezi.

    OdgovoriIzbriši
  5. No kot že vsi, bom še jaz omenil neurje v Slo. Najhujše je bilo v savinjski sploh Mačkin Kot, v Vrbocu je odkrilo vse strehe, pa porušlo pol goše, tak da Rafko ga je kar nasankal.
    Mali, ti si pa spet za šoferja!Verjetno so vsi ploskali zato, ker sem kar hitro koncal! ta stavek si pa spesnil skupaj, ja!
    Sem videl da si omenil jezik umbundu, pa se mal pozanimaj kaj pomeni adaeze!
    No mali, lepo se mej!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci