Klovn Papi

Ob praznovanju na čast vrhovnemu predstojniku se je oglasil tudi klovn Papi ... in povedal sledeče:

Kot otrok sem bral don Boskov življenjepis. Kasneje sem srečal preprostega salezijanca. Dejal sem: “Jaz sem blago, ti krojač!” Poglejte njegov izdelek! Verjetno se je malo zmotil … kaj pravite? Ta zmota je postal salezijanec. Priča posvečenega življenja. Pričevalec krhkosti. Pričevalec skromnosti. Pa tudi pričevalec veselja in Božjega izbranca. Torej, dragi sobratje 26. vrhovnega zbora, na čast vrhovnemu predstojniku poiščite škarje, vrnite se k don Bosku in ukrojite sobrate, ki so vam zaupani, da bodo hodili po poti svetosti k mladim našega sveta.

Komentarji

  1. V tej šali je toliko resnice, da se bojim sprejeti jo in živeti jo. Pa vi ogledovalci?
    Oprostite! Sobratje... hmmm!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, resnica včasih boli. A imamo srečo, da nismo sami, saj nas Gospod kliče in vodi ... prepustimo se mu in ne "trmarimo" vedno po svoje ...
    Sicer pa so ogledovalci bolj tiho ... upam, da imajo povelikonočno siesto, dugače se bom zasekiral, da pišem same ali neumnosti ali pa dolgočasne zadeve. Če je tako, mi vsaj sporočite, da končam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Suhi, ti kar nadaljuj! Prav super ti gre!!
    Je pa res, da je lažje samo prebrati, kot poklikati še par stvari in kaj napisati.
    m

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci