Don Bosko najde izgubljene predmete

Iz don Boskovega cvetnika
Leta 1929 je Silvo Passerini, farmacevt in kemik na Univerzi v Innsbrucku, z don Boskom doživel podobno šalo. Sam jo pripoveduje v pismu, ki ga je poslal na uredništvo Salezijanskega vestnika.
»Preteklega julija sem imel opravke v Perginah (Trento) in ob povratku sem odkril, da v žepu nimam denarnice, v kateri sem hranil pomembne dokumente, med njimi tudi meni tako ljubo podobico novega blaženega, don Boska. Iskal sem jo v hiši in okoli nje, ponovno sem odpotoval v Pergine, prehodil iste poti, obiskal iste lekarne, a je nisem nikjer našel. Končno sem izgubo prijavil tudi policiji na postaji v Perginah.
Ko sem se vrnil domov, sem še enkrat vse preiskal. Vse zaman. Dvanajstletna hči mi je tedaj dejala: 'Očka, prižgala bom svečo in zmolila Očenaš pred don Boskovo sliko.'
Sam sem bil res v skrbeh, stara gospodinja v hiši pa je občudovala naivno pobožnost moje hčere. Ta pa se je obrnila k nama z dobesednimi besedami: 'Očka, zdi se mi, da se mi je don Bosko nasmehnil.'
V tistem hipu smo za našimi hrbti, mojim, hišne pomočnice in hčere, ki je molila, slišali, razločen ropot, da je nekaj padlo na tla. Tam se je znašla nedotaknjena denarnica.
Hči se je obrnila prva in se vsa začudena in ganjena sklonila ter jo pobrala.«
(prim. Bollettino Salesiano, oktober 1929)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci