Začetek Angole 2009

Medtem ko ekipa s s. Metko na Rakovniški 21 pridno tehta kovčke, jaz pišem blog! No, prej sem uspel celo spakirati in počistiti sobo v nulo. Sicer še zdaj ne vem zakaj, ker me tako ali tako ne bo v sobi ...
Čakajoč kosila in slovesnega blagoslova, ki pa ga ne bo podelil g. inšpektor, temveč njegov zastopnik, ki se je predprejšnji teden norca delal, češ to je turizem, ne pa misijoni, se bomo končno spokali do tržaškega letališča.
Seveda bom prenesel pozdrave od vseh, ki ste mi to naročili in hvala vsem, ki ste mi v teh dneh želeli lepo pot. Na žalost mi je zmanjkalo časa za odgovore, zato kar tukaj hvala vsem, smo na zvezi in se kaj tipkamo, seveda, če bodo pogoji za to tam spodaj ...

Komentarji

  1. Suhi lepo in prijetno pot! Uživaj in si napolni baterije da jih boš imel za težke čase.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci