Predpraznični dnevi

Veliki teden poteka v znamenju priprav na veliko noč. Da ni dolgčas, poskrbijo sobratje. Tako je danes pri kosilu Janez povedal dogodek iz časov, ko Kosovo še ni bilo neodvisno. Policija je po domovih iskala orožje. Prišla je do dotičnega Kosovarja in ga pobarala, če ima kaj na zalogi. "Ne", je bil odločen odgovor. A policija se s tem ni zadovoljila in zahtevala pregled podstrešja, kjer je našla zarjavelo puško. Na vprašanje, kaj je to, je Kosovar začudeno vzkliknil: "Pa čudim ..." In preiskava se je nadaljevala v pritličju, kjer so našli kalašnikov. Odgovor je bil isti: "Čudim ..." Ko je policija hotela še v klet, je Kosovar ponižno dejal: "Samo nemojte tamo, jer če te čuditi i ja i vi!"
Pravi vzrok Janezove pripovedi pa je bilo Vikijevo vprašanje, kakšen je kombi po tistem, ko so pripeljali zelenje za svetno nedeljo. Janezov odgovor je bil: "Nič ni, čisto čist je ..." Seveda nismo šli preverjati, če je to res, a verjel ni nihče ... no, morda Janez ...
Pri knjigah sem se lotil obsežne Nosheve zbirke, večinoma v albanskem jeziku, zato mi gre bolj počasi. Vendar so nekatere knjige zelo dragocene in bi jih lahko šteli v tisoče evrov! A ker se na policah znajde tudi kakšna zadeva, ki je le na videz podobna knjigi, delo kar napreduje, saj tega ni treba katalogizirati (glej slikco) ...

Komentarji

  1. Suhi, zanimivo, da sedaj živiš v podobnem okolju kot jaz.
    Moj najboljši sodelavec v pisarni je Crnogorac, ki se je po sili prilike poročil s Slovenko, si zgradil hišo in ustvaril družino v Sloveniji. Na srečo mu duhovnosti (in duhovitosti) ne primanjkuje, tako da osem delovnih ur mine, kot bi mignil, saj lahko z nekom na nivoju razpravljam o veri in duhovnih vprašanjih. Da pa je še vse skupaj bolj zanimivo, se 10 m od moje pisarne nahaja slaščičarna, katere lastnik je Albanec in na službenem področju tudi moja stranka. Tako beseda da besedo in multikulturna razprava včasih prežarči duhovne okvire vsakdanjega življenja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se vidi, da smo mi salezijanci na tistem Rakovniku čisto zaprti in zabarikadirani v varnem zavetju (ne vem čigavih) zidov, ki pa jih že malo manjši potres lahko podre ... in potem samo jamramo ... tako da mi kar paše iti malo v svet ...
    Blagoslovejene praznike, naj teknejo šunka in pirhi v pravem sorazmerju z milostmi Vstalega tebi in tvoji hiši ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci