Iz črnogorskega slovarja

Da delo v knjižnici sploh ni nezanimivo, poskrbijo najbolj "resne" knjige, kot so to slovarji ...

1. Zdravo se trošili!
Šaljiva čestitka mladoporočenima ženinu in nevesti.

2. Srećna rabota!
Voščilo za delo: oranje, setev, zidanje ipd.

3. Sretne ti rane!
Voščilo ranjencu v boju.

4. Pijan bez vina!
Rek za neumneža, budalo.

5. Davi ga krv! ali Muči ga krv!
Rek o nekom, ki ima nizek pritisk.

6. Biti u golu vodu!
Preznojiti se.

7. Maslom guzicu mazati!
Razmetavati z bogastvom.

8. Na nju se nije driješalo muškijeh gaća!
Rek za nedolžno dekle.

9. Nije mi moglo bit!
Moral sem.

10. Pašče! ali Fukarče!
Rek za brezobzirnega otroka.

11. Šta se vrtiš ka' prda u gaće?
Vprašenje nemirnemu človeku.

Vzeto iz: Uobičajeni izrazi, v: Građa za crnogorski rječnik, prikupio i priredio Milorad Taki Latković, Cetinje 2007, str. 673-678.

Komentarji

  1. Odakle ti Rjecnik?

    Pozdrav,

    M. L. Taki

    OdgovoriIzbriši
  2. V cast mi je, da se na mojem blogu oglasi sam avtor knjige, ki jo citiram. V marcu in aprilu 2009 sem bil v Don Boskovem centru v Podgorici, kjer sem urejal biblioteko in naletel na Vas Rjecnik. Je zelo zanimiv.
    Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala puno. Zelio bih da Vam poklonim jedan primjerak. Kako da to uradim?

    Pozdrav,

    M. L. Taki

    OdgovoriIzbriši
  4. Res mi je v cast. Hvala lepa. Najlazje bo, ce izvod oddate salezijancem v Don Bosakovem centru, s katerimi se poznamo in imamo stike in veckrat pridejo v Slovenijo. Jaz bom spet v Podgorici verjetno sele drugo leto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kad odem u Podgoricu primjerak knjige ostavljam za Vas u Don Bosko centru.

    Pozdrav,

    L. M. Taki

    OdgovoriIzbriši
  6. Gospodine Suhi,

    Na Cetinju se nalazi jedan gospodin iz Ljubljane. Ukoliko zelite mogu Vam
    po njemu poslati Rjecnik. Molim Vas da me obavijestite na e-mail:noviobod@t-com.me

    Pozdrav,

    Milorad Taki Latkovic

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci