Salezijansko poslanstvo

Težki oblaki se zbirajo nad našimi glavami in nič ne kaže, da bi jih kakšen veter razpotegnil. To je opis pogleda skozi okno, drugače pa uživamo v bratskem občestvu. Nadaljevali smo duhovne vaje, tokrat že bolj "salezijansko oprijemljivo". Baje je celo Mao Ce Tung v svoji Rdeči knjigi zapisal, da bi moral poveličevati Janeza Boska, ki je skrbel za najbolj ubogo mladino in zanje odpiral šole. Voditelj duhovnih vaj nam je dokazal, da napačno razumemo svojo karizmo: Pri razločevanju sledimo zaporedju: poslanstvo-dejanovsti in ustanove-namembniki. Prav pa je: poslanstvo-namembniki-dejanovsti in ustanove. Tako nekako lahko strnem današnji dan duhovnih vaj.

Spet se je največ dogajalo pri skupni mizi. Po naključju sem "padel" v skupino južnoitalijanskih sobratov, med katerimi je bil tudi vikar vrhovnega predstojnika, ki sem ga spoznal v popolnoma novi luči. Po uvodnem leporečenju od kod prihajaš, kaj delaš, koliko salezijancev vas je in koliko je novincev (za pogovore na to temo se mi že počasi obrablja gumb, sploh ob razlagi, kaj in kje je Slovenija!), so ljubi sobratje strnili glave in začeli premlevati udeležence sosednje mize. No, da se stikanje glav ne bi ponovilo, naj povem, da je pač za sosednjo mizo vrhovni predstojnik povabil goste ... in mi se čudimo, kje se vzgajajo tercijalke. Sebe poglejmo! Ko so obdelali sosednjo mizo, so se lotili še voditelja vrhovnega zbora Francesca Cerede, za katerega sem zvedel, da je v pripravi na zbor napisal že toliko pisem in tekstov, kot bi se razmnoževali zajci. Če mene vprašate, je sedaj vsaj ves potek zbora pošlihtan in na mestu!

Naj predstavim še dva sobrata, ki sta za Slovenijo že slišala. Morfino Mauro, sardenski vizitator, je bil na novi maši Metoda Ogorevca in se poleg Ljubljane po tolikih letih spomni tudi Novega mesta in seveda Brežic. Drugi Metodov sošolec iz Cremisana pa je haitski vizitator Charles Jaques. Pri hvalnicah so ga skoraj obtožili, da ne zna francoščine. No, saj so bile prošnje res čudne in se tudi meni ni zdelo preveč francosko. A je pri mizi hitro razložil, da jih je prebral v kreolščini.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci