Da mihi animas, coetera tolle

Kljub vsemu so te duhovne vaje nekaj posebnega: že število 233 je ogromno, a vse teče v tako lepem redu, da če bi količkaj zamudil, ne bi dobil več prostega sedeža v kapeli ... danes je bil dan za mistiko in asketiko. Sliši se zelo učeno, a don Boskovo geslo Daj mi duše, vse drugo vzemi, je tako globoko, da se da obravnavati tudi s teh dveh stališč. Ob koncu se je pridigar vprašal, če lahko govorimo o don Boskovi erotični ljubezni. In si je odgovoril z da, če obravnavamo don Boskovo ljubezen do Boga z enačajem, torej ljubezen je Bog.

Poleg teh kar težkih misli pa sem spoznal nov košček sveta in domovine. Že v Torinu me je pokrajinski svetovalec za zahodno Evropo Španec Filiberto spoznal kot tistega Marka, ki je vozil avto po Leonu v prejšnjem tisočletju. Namreč leta 1998 me je Janez P., takrat šef Salezijanskega vestnika, vzel s seboj na evropsko srečanje SV v Leon in od takrat s Filibertom nisva prekinila stikov. Sedaj sva se ponovno zmenila, da greva ob 10. zvečer z avtomobilom na sladoled.

Ko smo že pri sladoledu. Delegati nimajo prostih dni in izhodov, smo izvedeli pri kosilu, razen če iz posebnih razlogov prosijo vrhovnega predstojnika. Po kosilu pa sem slišal dodatek sobrata: prej dobimo odpuščanje za prekršek kot pa ugoditev prošnje za izhod, torej ...

Drugi košček sveta in domovine: Juan Carlos Zura, delegat iz Čila se je čisto razgovoril, ko je izvedel, da prihajam iz inšpektorije našega gospoda Martina Maroša. Thomas je mlad sobrat pomočnik, inšpektorialni ekonom v New Rochellu. Tudi z njim sva "stara" znanca iz nekega srečanja za ekonomijo, ki je bilo pred leti tukaj na Pisani. Karim pa je po rodu Iranec. Sicer je delegat toskanske inšpektorije, saj je že od otroštva v Italiji, a pogovor ob večerji me je spominjal na naše čase komunizma, le besedo komunizem je zamenjala beseda islam. Popolna prepoved pod smrtno kaznijo izpričevanja kakršnekoli pripadnosti krščanstvu, kaj šele, da bi nosili verižico s križem ali imeli Sveto pismo ...

Komentarji

  1. O, Suhi si je komentarje fklopa:-)
    Tisti tvoj sobrat pa je mojih misli. Ajde lepo se imej in lepo pisi javni dnevnik se naprej. Pozdravljam vse salezijance, ki tole berete.

    OdgovoriIzbriši
  2. Komentarje mi je kar Tici vklopila, ker jih tukaj iz Rima nisem mogel ... pomembno je, da jih lahko brišem, če mi kateri ne bo všeč :) Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Marko, blagoslovjeni čas duhovnih vaj ti želim! MiS

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci