Na obrobju amazonske nižine (2)

Ker je podnebje popolnoma drugačno kot v Medellinu, pa še preprosta soba z netesnjenim oknom in za tri prste veliko špranjo pod kovinskimi vrati, sem prvo noč spal zelo slabo. Kaj če me popikajo komarji? Ali se pod vrati priplazi kaj nezaželenega? Na srečo sem s seboj imel sprej proti komarjem in sem »naparfumal« sebe in zraven še vso posteljnino, a vendarle … Drugo jutro sem se zbudil živ … in preživel dva zelo zanimiva dneva, za katera si nisem niti pod razno predstavljal, kaj sem doživel …
Verjetno se sprašujete, kaj ima ranč skupnega s salezijanci in Ciudad Don Bosco? Tudi sam sem se čudil, a kmalu dobil odgovor: mladina v programih in internatih Ciudad Don Bosca ne živi le od Božje besede, temveč od hrane. Razdeljenih je nekaj tisoč obrokov dnevno! In nekje je treba dobiti denar za hrano ... Samo od državne pomoči bi taka ustanova bolj težko živela s tako bogatim vzgojnim programom.
Kot se za ranč spodobi ...
Zanimivo rastlinje
Ob tem pogledu mi je bilo jasno, kje smo
Križ iz suhih palmovih vej varuje ranč
Govedo ne vem katere pasme
Da ograda še kako prav pride, sem videl na lastne oči
Kastracija je kar nevarna zadeva - za ljudi namreč
A za tukajšnje domačine je to mala malica ...
Priznam, bolj sem se spogledoval s konji,
ki jih rančarji uporabljajo za zganjanje živine ...
Pa še nekaj zelo slovenskega: ker reka spreminja tok,
se takoj pojavijo problemi s sosedi ... in smo šli gledat mejo ...
... čez reko ... na "naše"!
Mogoče izgleda zanemarjeno in zaraščeno,
a vsako plat dobre zemlje uporabijo za gojenje raznih kultur.
Seveda so razdalje take, da smo uporabili "prevozna sredstva".
Na širnih planjavah amazonske Kolumbije
Posledice so vseeno bile: peklo je in srbelo cel teden :(

Komentarji

  1. Na današnji Marijin praznik še posebej prosim Božjega varstva na Marijino priprošnjo za tebe Suhi in za Majo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci