Voda Peròt, 4 dni do božiča

Hotel Serena
Na odlični lokaciji, na vrhu griča, stoji eden najboljših hotelov v Nairobiju, hotel Serena. Vedno je poln tujih turistov. V razkošni sprejemni dvorani se skupina angleških turistov pripravlja na letalski izlet do puščave na severu dežele.
Antropolog Smith z ženo je prišel na preučevanje plemena Turkana. Mister Vernor srka viski skupaj z nekim geologom, ki prav tako potuje z ženo. Dolgin z neurejeno frizuro je mister Sack, fotograf, svobodni umetnik. Želi si posnetkov puščave. In tu je še sveže poročeni irski par, ki je prišel na poročno potovanje.
»Kakšen dolgčas, ko čakamo na izlet.« »Let bo šele jutri zjutraj. Danes zvečer pripravljajo pop koncert. Bomo videli, kakšen bo.« »Čakanje vedno dolgočasi.«
To so pogovori turistov, medtem ko se …

Zgubljena v puščavi
… Malit in Tut-Bak s poslednjimi močmi prebijata po puščavi. »Tukaj bova skupaj umrla!« pravi Malit. »Ne, skupaj nama bo uspelo!« mu ugovarja Tut-Bak.
»Jaz sem Dinka, ti pa Nuer. Najini plemeni sta se vedno bojevali … sedaj pa si pomagava!«
Nenadoma Tut-Bak, ki je do sedaj vedno spodbujal in podpiral Malita, omahne in pade. »Tako sem utrujen! Ne morem več.« Obleži na tleh. »Kaj ti je?« »Nič. Žejen sem, utrujen …«
Sleče si raztrgano majico. Iz rane se cedi sveža kri. »Žejen sem, žejen,« mrmra Tut-Bak. »Počakaj. Mogoče kje najdem malo vode.«

Voda Peròt
»Prinesite mi vodo Peròt,« zasopiha gospa Corboisier iz naslonjača v sprejemni dvorani hotela Serena. »Kako je vroče, kako sem žejna. Ta Afrika!«
»Sorry, madame!« se oglasi natakar, »vode Peròt nimamo. Lahko vam prinesem limonado, mineralno vodo ali sveži pomarančni sok …«
»Hočem Peròt! Ali ne razumete? Kako nimate vode Peròt? Ste poponoma neorganizirana dežela!«
Malit se je zvlekel na dno posušene reke. S kopanjem v suho dno bo gotovo našel kaj vode. A nima moči.
Mimo pride turkanski deček s čredo koz. Takoj ugane Malitovo željo. Ponovno se oddalji in prispe na kraj, kjer je našel nekaj vode, da je napojil živali.
Na dnu je še ostalo nekaj blatne vode, ki jo zajame v zarjavelo konzervo. Vrne se do Malita in mu jo poda.
»Tut-Bak, pij! Našel sem vodo!« Tut-Bak naredi požirek blatne vode.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Španski vici