Petkov cetrtek

Zdi se mi, da je vsak cetrtek tukaj ze petek. Danes smo imeli zadnjic v tem tednu delavnice v stirih predsolskih razredih, popoldne smo se sprehodili do Sante Terese, ki je bila seveda zaprta, tako da je takorekoc minil ze petek. Jutri nas caka plaza, popoldne pa bomo se videli, kam gremo ...
Da si ne bi kdo mislil, da se pod imenom plaza skriva rajsko poletno uzivanje. Kje pa, letosnja zima tukaj je prav pasja, saj je res mrzlo in vedno piha. Otroci so tako ali tako skoz prehlajeni, pocasi smo se tega nalezli tudi mi. Prav zoprno je, ko te boli grlo, imas poln nos in zapiras vsa okna in vrata ter ponoci nase vleces deko za deko ...
Ni cudno, da se je danes eden od otrok pri Santi Teresi ves cas tresel, ko smo izdelovali obesek, saj je bil "zgoraj brez" in se je bolj kot ovijal krog stiskal sam vase. Nazaj grede se me je drugi malcek oklepal najprej z eno roko in jo grel v moji dlani, nato je vanjo zrinil kar obe roki ... seveda je bil tudi on brez majice.
Za vecerjo smo jedli Proapin, med drugim seveda in za razliko od prejsnjih obrokov ni bilo rukole, ki je stalnica na nasem maniju. S. Maribel ze ve, da je treba imeti raznolik jedilnik. Da to se ni bilo vse, me je s. Margerida "prijela", ce bi lahko poiskal kaj o bolsa de valores ... za nekega profesorja, da bi to on potem razlozil ucencem. Dobro da imamo internet, ker mi ni bilo niti malo jasno, kaj to je. Vedel sem, da je ekonomskega izvora, vec pa ne ... in uspelo je. Sprintal sem dve strani o vrednostnih papirjih.
Vse sestre pa so kar poskocile, ko je Janja spregovorila po portugalsko in oznanila, da naj bi bile jutri vecer palacinke. Kdo neki jih bo spekel? Bog ze poskrbi, da nam ni dolgcas ...

Komentarji

  1. živjo benguelci,

    pa ne da vas zebe, ce ste pa v afriki. Marko mislim, da peka palacink pripada tebi;). Lepo se imejte pa ostanite zdravi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci