Nagradno vprasanje


Ker ne morem, da ne bi vedno pocel kaksnih neumnosti, zastavljam nagradno vprasanje: Kaj neki imata skupnega Cuca, angolsko pivo in VIDES Slovenija?
Nagrada: placam Cuco, seveda v Angoli!
Nepotreben komentar: nase sestre so ze vedele, kako morajo narediti Videsov logo, da bo vzgal!!!

Komentarji

  1. Aljaž Škrjanec26. julij 2009 ob 19:59

    PTICA.... K je na obeh slikah! In na Cuci in na logu Vides Slovenija!
    hahahaha :)))
    Pa ime in priimek sem tud napisal, da boš ja vedu kter sm :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa vem! Kaj to pomen, da mi placas Cuco? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se v Angolo morte pridt, pa dobite Cuco ...

    OdgovoriIzbriši
  4. No, Suhi sej pridm. Čez ene 2 let! Nč skrbet :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Halo jaz tuki. Men se zdi da je skupno poleg ptice tudi klasje. Saj bi vprašal Majo, ki bi gotovo vedela, ker pa je skupaj z Davidom na Oskovnici sem prepuščen svoji "intelegenci", ki je danes mal pod vplivom cvička.
    Me pa zelo zanima Cuca, ki je gotovo dobra za pocucat.
    Pa en lep pozdrav in Aleluja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sej bo Cuca tud cez dve leti ... tud ce mene ne bo ... dobra pa je, to pa drzi, kot drzi tudi to, da je poleg ptice tud klasje na obeh primerkih ... sej pocas bomo prisli do bistva ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, Suhi a to pomeni, da vprašanje še ni rešeno?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci