Branka, Cetinje - Beograd

Črna Gora, Podgorica, Katolička crkva, Don Bosko centar, salezijanci in mladi ... o vsem tem sem že kaj zapisal ob takih in drugačnih priložnostih mojega bivanja na našem (nekdanjem) jugu.
Da se v tem salezijanskem centru vedno nekaj dogaja, je dokaz slikarska razstava "Branka, Cetinje - Beograd", ki se nahaja v spodnji avli Don Boskovega centra. Prijetno presenečen sem se malo dlje pomudil ob slikah, ki so bile na ogled povsod: na stenah, na stolih in mizah, pa še na tleh se je kakšna našla. Pravzaprav je bilo vse bolj podobno urejenemu slikarskemu ateljeju kot pa prepogosto velikim, dolgim in širokim galerijskim magazinom, koder na dolgo veje umetniški piš take ali drugačne vrste.
Slika pri sliki, pa domala vsaka drugačne vrste in motiva, izdaja živahen nemir in iskanje mlade, 18-letne slikarke Branke Markovič. Če se še išče v svoji smeri, kar je tudi prav, pa vse slike izžarevajo toplino, veselje, igro in pozitivno energijo, kot je dandanašnji moderno reči. Kamor sem se obrnil, sem se dobesedno spotaknil ob iskriv pogled, barvite stolpnice, polna tihožitja in aktivne podobe.
Ob srečanju z mlado Črnogorko mi je nehote prišel na misel Protestival ob državnem prazniku v Ljubljani, ko so se kvazi-kulturniki in umetniki za maskami pridušali, kako hudo da je ... Branka tudi študira na umetniški akademiji v Beogradu in za to je potreben denar. A zato pridno ustvarja in razstavlja, kjer jo le sprejmejo, če pa kdo kakšno njeno delo kupi, je namen dosežen. Poti so torej različne, ki pa kaj hitro izdajo izraz in čutenje hodečega po tej ali oni poti.
Branka, vso srečo na tvoji poti.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci