Cirenejec

Iz don Boskovega cvetnika
Kanonik Jožef Laguzzi je zapisal: "Septembra 1879, ko sem v San Benignu opravljal duhovne vaje, sem na stopnicah, ki so s hodnika vodile v zgornje nadstropje, srečal don Boska. Sedel je na eni izmed stopnic ... videti je bilo, da mu je velika utrujenost preprečila, da bi nadaljeval vzpon. Onemoglo je obsedel na stopnicah in vdano čakal koga, ki bi prišel mimo in mu pomagal nadaljevati pot.
Božja previdnost je hotela, da sem prišel prišel mimo, ko me je prosil za pomoč. Rade volje sem mu pomagal.
Ker bi bilo težavno spremljati ga le pod roko, sem si ga rajši naložil na ramena. Don Bosko je to vdano sprejel in v tem trenutku, ki zame ni bil Via Crucis, z milino in sladkostjo svetega Frančiška Saleškega šaljivo dejal: 'Cirenejec je bil srečnejši od tebe. On je pomagal Jezusu, ko mu je nekaj časa nesel križ. Kaj pa nosiš ti? Ubogega grešnika ... Toda če to počneš zaradi Božje ljubezni, boš prejel lepo plačilo. Nikar ne pozabi, da je Jezus sam dejal, da vse, kar naredimo bližnjemu, naredimo njemu'."
(prim. Bollettino Salesiano, maj 1917)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci