Pot okoli Ljubljane

Kot dolgoletni prebivalec Ljubljane sem se v lepem sončnem vremenu podal na znamenito Pot spominov in tovarištva ali Pot ob žici, skratka na celodnevni pohod okoli Ljubljane, ki je dolga 34 km.
Štart je stekel ob 11.00 uri izpred domačega praga oz. bolje na oznaki 26. km na Peruzzijevi ulici v smeri urinega kazalca. Kar nekaj časa sem občudoval pogled na rakovniško cerkev, nato pa se preusmeril na občudovanje Kamniško-Savinjskih alp. Po dveh urah sem prispel na izhodišče pri Dolgem mostu, kjer se je začelo štetje kilometrov.
Seveda je bila pot polna ljudi, predvsem tam, kjer se odmakne od mestnih četrti. Tako sem lahko za nekaj sekund prisluhnil mnogim pogovorom o kuhanju, prodaji stanovanj, obrekovanju sodelavcev ali znancev, pa zdravju in bolezni, v glavnem večinoma o banalnih stvareh, o katerih se pač pogovarjamo. Seveda ne smem pozabiti, da sem prvič opazil, da je kombi vlekel avtovleko! Očitno se lahko pokvari tudi avtovleka.
Pot je sicer dobro urejena, le v mestnih četrteh po nekod slabo označena, tako da sem naredil še kakšen dodaten krog, preden sem spet našel začrtano pot ...
Murgle, Mostec, Dravlje, Savlje, pa kasneje Stožice in obrobje Most so se v dolgih 5 urah neprekinjene hoje zvrstile v vsej svoji zanimivosti. Nato pa so prišle na vrsto moje noge. Naiven kot sem, sem pogumno korakal naprej, a pozna popoldanska ura in pritiskajoči nočni mrak me je "obrnil" v Polju, da sem popolnoma zgrešil smer in mislil samo še na to, da se ne smem ustaviti, sicer ne bom zmožen narediti več niti koraka. Po oznaki 18 km se mi je kompas zmešal in pot se je ob 17.00 za tokrat končala.
In nauk te zgodbe: hvala Bogu, da imam sobrate, ki te v takem položaju pridejo iskat in te odpeljejo domov. Herman, hvala!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci