Postal boš duhovnik!

Iz don Boskovega cvetnika
Kanonik Jožef Giubergia, rektor svetišča v Mondovíju, se takole spominja don Boska.
»Bilo je septembra 1873, ko smo obiskali don Boska, ki je že takrat užival sluh svetosti pri vseh, ki so ga poznali. S svojim nasmehom mi je dejal: 'Postal boš duhovnik!'
Leta 1875 sem se odločil za kleriško preobleko, verjetno oziroma gotovo zahvaljujoč besedam don Boska. Vstopil sem na teologijo v torinskem škofijskem seminišču. Na predvečer sem hotel obiskati don Boska. Čeprav sta minili dve leti, me je takoj prepoznal in me sprejel z besedami: 'Giubergia, si oblekel kleriško obleko?'
'Da, toda ne bom pri vas, grem v semenišče.'
'To ni pomembno, toda postal boš duhovnik!'
Bil sem gost v Oratoriju; večerjal sem v predstojniški obednici, prav poleg njega. Sam mi je postregel in me spodbujal (mogoče zato, ker sem bil zaradi njegove prijaznosti v veliki zadregi): 'Jej, saj si mlad … in te čaka še veliko dela.'
Po večerji sem ga spremil na dvorišče in slišal govor, ki ga je imel za mlade po molitvah. Spremil sem ga do vznožja stopnic, ki so vodile v njegovo sobo. Poslovil sem se in odšel v cerkev: tam sem zajokal od ganjenosti. Naslednji dan sem vstopil v semenišče.«
(prim. Memorie Biografiche, X, 1215)

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci