"Prazna" Evropa

Spet doma. Pa ne delam reklame za televizijsko oddajo, temveč je to dejstvo. Pot nazaj je bila zanimiva. V ponedeljek zjutraj, ko smo se odpravljali, se je ulila ploha. Prvč v Angoli sem doživel, kako pada dež. Seveda so se vsi čudili, kako je mogoče, da pada v tem času, a očitno so tudi tu prisotne podnebme spremembe ...
Ko smo se peljali na letališče, si je Hanzej zaželel zapravljati angolske kwanze, zato je med nemogočim prometom kupil časopis Journal de Angola. In na kulturni strani je bila novica o Sloveniji! Angolski dnevnik poroča, da je Madonna odpovedala koncert v Ljubljani, domnevno zaradi premajhne prodaje vstopnic. Pa naj še kdo reče, da to ni promocija. Mogoče bi lahko povabili še koga, pa bi potem odpovedovali ... vsaj pisalo bi se o nas.
Ko smo se čekirali v Adis Ababi, kakor se to napiše tam, je stevard pregledal moj potni list, prabral Slovenija in me vprašal, če spremljam nogomet. Začudeno sem ga pogledal in presenečen spacal, da nekaj malega že. Pa mi pove, da on to spremlja in da pozna igralca Zlatka Zahoviča.
In tako sem spet doma. Kot vsakič, z zelo mešanimi občutki, saj je kulturna in podnebna razlika kar precejšna. A duhovno bogastvo je tako neizmerno in spomin na Benguelo še tako živ, da se ne da preklopiti v eni uri ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci