CG 26. Kaj je to?

Nihče še ne ve, da sem se s tukajzadevnimi stvarmi začel ukvarjati zaradi CG 26. Ker ste redki, ki ste zvohali tole stran in še redkejši, ki jo prebirate, moram vso stvar malo razložiti. Na slovenski ravni sem bil kot predstavnik salezijancev izvoljen za delegata na 26. vrhovnem zboru salezijancev (26 Capitolo Generale). Naloga takih zborov, ki se sestane vsakih 6 let je, da izvoli novega vrhovnega predstojnika in svetovalce ter pregleda delo in usmeritve salezijancev po celem svetu in tudi poda naloge za naprej ... Zato bom za mesec in postal "rimski državljan". Ker pa se mi ne bo dalo pisati na stotine mailov, bi rad kar na tukajšnjih straneh zapisal kakšen dogodek, če bo sploh kaj zanimivega ...
Naslednje podatke sem "ukradel" z uradnih salezijanski strani. So pa za tiste, ki imate radi statistiko, jaz je sicer ne maram, a v tem primeru sem pač del nje:
Vseh delegatov nas bo 233, od tega 219 salezijancev duhovnikov in 14 sobratov pomočnikov (med temi tudi moja malenkost). Poleg vrhovnega predstojnika in njegovih svetovalcev (15) bo 96 predstojnikov inšpektorij ali vizitatorij, 111 delegatov (spet sem med njimi!) in 11 vabljenih gostov (iz vsake salezijanske pokrajine po eden in novoimenovani predstojniki inšpektorij ali vizitatorij). Med vsemi temi jih bo 156 prvikrat sodelovalo na takem zboru (ker so všteli tudi mene), za vrhovnega prokurista g. Francesca Maracanija pa bo to njegov že sedmi zbor.
Povprečna starost delegatov je 52,69 let (tudi tukaj sem nekje vmes), najstarejši je madžarski inšpektor g. József Havasi z 72. leti, najmlajši pa delegat poljske wroclavske inšpektorije g. Pawel Druszcz, ki jih ima celih 30.
V tej mednarodni družbi jih malo manj kot 200 trdi, da govorijo italijansko (tudi jaz), 150, ki govorijo ali razumejo angleško (sam se ne bi umeščal v to skupino, razen po potrebi ...), 111 špensko, nato pa še kakšen francosko, portugalsko (jaz bi tudi ...), nemško in poljsko.
Kot zanimivost 26. vrhovnega zbora je tudi ta, da se bo prvič, odkar taki zbori potekajo v Rimu (od leta 1965), začel v don Boskovih krajih v Piemontu in ne v Rimu.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci