Don Boska ni mogoče pretentati

Iz don Boskovega cvetnika
Leta 1857 je neki študent teologije spremljal spoštovanega gospoda in redovnika za nekaj dni v kraj, kakih 20 kilometrov oddaljen od Torina.
Ko se je vrnil, je šel k spovedi k don Bosku in zaupal don Turchiju naslednje: "Povedati ti moram nekaj zanimivega. Preden sem se vrnil nazaj v Torino, sem imel na vesti neki greh, a ker me je bilo sram, da bi ga povedal don Bosku, sem se rajši spovedal pri župniku tistega kraja. Pred nekaj dnevi pa sem spet šel k spovedi k don Bosku, ki mi je po končani spovedi dejal: "Vedi, da si storil tudi to in to" (povedal mi je greh, ki sem se ga sramoval). Bil sem čisto iz sebe od začudenja in spoznal, da kadar kdo ušpiči kaj velikega, se nima smisla spovedati pri kom drugem, saj don Bosko to vseeno ve."
Prim. Memorie Biografiche, VI, 460

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci