"Konkurenca"

Bolj kot ne slučajno sem izvedel, da imajo letošnji prostovoljci v Malaviju predstavitev v rakovniškem gradu. Ko se je naredila temna tema, je potrkal na vrata Peter Končan. To ni ravno vsakdanji pojav in gotovo se je za tem skrival neki razlog. Grajska dvorana je odprla svoja vrata, prižgale so se luči in začele priprave na predstavitev. In ker to ni ravno daleč od moje pisarne, sem se vtihotapil v sicer zaključeno družbo Heresovcev (bivših želimljeskih dihakov). To je opazil tudi moj sobrat in se mi takoj zarežal, da bom vohunil za konkurenco.
No ja, takega namena pa res nisem imel. A bilo je nadvse zanimivo sedeti v zadnji vrsti in prisluhniti besedam mladih, ki so več kot navdušeno pripovedovali, opisovali in razlagali svoje enomesečno misijonsko prostovoljstvo v Malaviju.
Pravzaprav sem lahko vlekel mnoge vzporedne niti, tako kot sta geografsko vzporedni Malavi in Angola. Navdušen nad navdušenostjo in zagnanostjo mladih študentov sem lahko samo vesel, da se kaj takega dogaja. Da so Afriko občutili tako močno, da jim je zlezla pod kožo, da jih spreminja ... nekako tako, kot sem to doživljal sam in s svojimi skupinami. Sicer pa je Božja dobrota tako velika in pravi odgovor nanjo tako milosten, da konkurence sploh ne more biti.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci