Najdeni ostanki razstave Želimlje '92




















Okorn S.
Il Mefisto,
to je tisto,
da se nisi nič učil,
grazie, svek boš spet dobil.

Perché non gridi come io,
kje imaš zdaj fantazijo,
le nogomet bi še nabijal,
men' kradel energijo.

Come scriverete i documenti,
vi, ki tukaj ste presenti?

Borštnik R.
Hegel, Kant in Avguštin,
težili mnogim so spomin.
Vsak bi plačal raj' cekin,
kot moker bil od filozofskih slin.
Metafizis, transcendenca,
filozofska je potenca.

Ciglar T.
Najboljša res je preventiva,
le dokler te kdo ne izziva,
če pa kdo ti godrnja,
upri se mu in garbaj ga.

Ang.
I LOVE YOU,
to je vse, kar imam,
učiteljica moja, rad vas imam.

A slišiš, kaj radio poroča,
da politika je vroča!

Anželj M.
To še spijemo pa gremo,
izdati Mirka pač ne smemo.
Z njim vsi dobre volje smo,
ko v zidanci ga žingamo.

Dobravec L.
Las za lasom z glave pada,
ko težave vseh rešuje.
Ako primega, naklada,
da še mula kar vzdihuje.

Lojze, nič se več ne čudi,
saj že vse spreobrnil je,
Ni hodečega po grudi,
da bi zanj ne vedel še.

Cuderman B.
Če ti je živeti mar,
k Blažu delat it' nikdar.
Ta preganjaški ekonom
dal bi v glavo ti tromblon.

Ako delat spravi se,
mu od rok kar dobro gre.

Duh S.
Kaj s teboj je, punčka moja,
da si jokat mi prišla.
Žalost me prevzema tvoja,
čeprav sem Duh, si prišla mi do srca.

Ah, kaj sedaj naj naredim,
al' naj jo jokati pustim.
Zmeden sem in nič ne vem,
kako rešiti ta problem. (zadnji besedi zadnjih dveh verzov nedoločeni zaradi odtrganega lista)

Plahuta F.?
Oh, presneto, je to res?
Ne, reflektor mi nagaja.
Le še mal' je zraka vmes,
da kaj tak'ga se dogaja.

Pa čeprav sem Francelj jaz,
to pa zanimiv je špas.

Ivančič P.
Oh profesor verouka,
zanj velika je še muka,
doktorat se mu že bliža,
a zaenkrat je še kriza.

Ko bo doktor on postal,
nas v kapelo bo peljal,
da pred dr klečali bi
in ga adorirali.

Sajovic M.
Mlada leta, velika pleša,
da človeku se kar meša.
Revež ves je zardel,
ko na kopanje je šel.

Kot predstojnik asistira,
kakšnemu »pomlad« zatira.
Za »ovčice« se boji,
zato le zanje še skrbi.

Stefitz J.
Ena, dve, le redko tri,
se pri matematiki dobi.
Integrali, funkcije,
da boli te glava že.

Najbolj se veselijo vsi,
ko profesorca zaspi
in pri šolski tej nalogi
so uporabljeni predlogi.

Zadravec J.?
Imenovati, roditi,
dajati, tožiti,
pri mizi sedeti,
z ognjem se greti.

Če ne učite se za maturo,
ušesa kakor jaz boste imeli,
vam navijem jih kot uro,
da kot radio boste peli.

Fajdiga B.
Den dritten Februar
za mnoge bil je velik dan.
Vsi najraj' bi nemščino se učili,
profesorico novo smo dobili.
Vsi bili smo je veseli,
da po nemško spet smo peli.

Kuralt M.
Odpiram tiskovno konferenco,
vabim navzočo inteligenco,
da aktivno sodeluje
in v živčnosti miruje,

Na konc' še za discipulos:
ne hodite v šolo kakor BOSS.
Konferenco hočem skleniti,
da latinščino se treba je učiti.

Košir A.
(notni zapis)
HO – HO – HO
Kaj spet nov'ga bo?
Pa ne mi spati sredi dneva,
daj ne bod' več taka reva.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci