Ob božičnem drevescu


"Žlahta strgana plahta", pravi slovenski pregovor in v preteklih dneh je bil čas, da sem jo malo pošival ... Obiskal sem brata v meni do tedaj malo poznanem mestu v severnih krajih, kjer bolj ali manj pridno služi denarce.
Šele kasneje sem zvedel, da si to mesto deli primat, da je kot prvo na svetu postavilo božično drevo! Davnega leta 1200 in še nekaj ...
Bolj kot to so mi do kosti segale nizko nizke temperature in vsakodnevni mestni vrvež, ki se kljub snegu in mrazu nikakor ni zdel umirjen in zamrl.
Še obisk maše v popolnoma nerazumljivem jeziku je bil nadvse zanimiv dogodek, nato pa se je kot pravi agape nadaljeval v kakem izmed lokalov med večinoma samimi neznanci, računalniškimi zagrizenci, programerji in podobnimi, zame ozko usmerjenimi osebki. A ko je beseda dala besedo, sem ugotovil tudi svojo ozkost in začuda veliko skupnih točk s čipi in vezji ter programi in mojim poznavanjem duhovnega sveta.








Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci