Angola in DRG pred vikendom

Čeprav preživljam kar hude dneve (odstopna pisma, odstavitev mobitela in kupček dela), pa se vseeno zgodi kaj lepega.
V sredo smo se po dolgem času na Kodeljevem srečali Angolanci Špela, Lavra, Kristina, s. Mateja in moja malenkost. Vabljeni smo bili namreč na duhovno-kulturni večer, kjer smo predstavili našo Angolo, še posebej pa sem vesel, da se je premierno zavrtel tudi novi filmček o letošnji prostovoljni izkušnji. Očitno sva s Tici tako dobro zrežirala tistih 9 minut, da je marsikomu orosilo oko ... kaj šele meni!
Po dolgem času sem spet videl stare-nove obraze Amadeja, pa Darje in še koga, ki so nas počastili s svojim obiskom. In nenazadnje tudi pogostitev ni manjkala ... odišavljena in okušana s kuhanim vinom!
Drugi dogodek pa se je zgodil včeraj zvečer, ko se je nad mojo pisarno v rakovniškem gradu zgodil večer DRG. Gost: Tadej Vindiš. Nimam veliko besed, mogoče le en stavek iz Svetega pisma, ki pravi, naj ne mečemo biserov svinjam ... skratka, bilo je tako, da ne bi vsak razumel, če bi napisal še kaj več ... Sem pa vseeno malo ponosen na spodnjo razglednico!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci