Tvoj oče je še v vicah

Iz don Boskovega cvetnika
Ob koncu pustovanja je don Bosko takole dejal mladim: »Ob začetku karnevala sem vas spodbudil k namenu svojih dejanj in molitev Gospodu za rešitev duš, ki v vicah čakajo le še na vstop v nebesa.«

Mladi Jože Perazzo je leta 1865 duhovniku Joakimu Bertu pripovedoval naslednji dogodek: »Ko mi je umrl oče, sem bil zelo žalosten in sem želel vedeti, kako se počuti na drugem svetu. Priporočil sem se don Bosku, naj moli zanj. Ob neki spovedi mi je dejal natančno tele besede: 'Videl sem tvojega očeta, bil je oblečen tako in tako.'

Opisal ga je tako natančno, da sem ga takoj spoznal.

'Njegov izgled je bil prav tak. Tudi oblačil se je na tak način.'

'Takole – je nadaljeval don Bosko – tvoj oče je še v vicah: moli zanj in v kratkem bo prišel v nebesa.'

Nekaj izrednega! Don Bosko ga ni nikdar ne videl ne srečal nepoznal.«

(prim. Memorie Biografiche, VIII, 149)

Komentarji

  1. In mnogi pravijo, da vic ni …

    Mistično gledanje je vidcem "domače". Vidci so združeni z Bogom.
    Mi pa, kar s svojimi petimi čuti zaznamo.
    Duhovno pa ostaja daleč.
    Zakaj?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zato, ker v svojem "bližnjem" ne zaznamo žive podobe Jezusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Glede vic... preberite si pričevanja Magdalene Gornik...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Dobra laž

Ulcinjske soline in plamenci